Verzendkosten:

1) Voor uw bestelling betaald u de reguliere verzendkosten. Voor een pakket tot 10 kg betaald u de daarvoor actuele kosten van PostNL. Boven de 10 kg betaald u extra verzendkosten. Bestellingen boven de € 150,- worden gratis verzonden.
2) Voor bestellingen tot 500 gram heeft u twee opties m.b.t. de verzendkosten. U kunt kiezen voor een lager tarief (brievenbus zending), maar dit is voor risico van de koper. Wij bieden u altijd een hoger tarief aan waarmee u uw pakje veilig kunt volgen. In 99% van de verzendingen komt een brievenbus zending goed aan, maar er is altijd een kans dat uw bestelling niet ontvangt. Gaat u voor veilig dan kiest u voor het hogere tarief.
3) Klanten uit België betalen hogere verzendkosten omdat PostNL een hoger tarief hanteerd voor verzending naar België

Service Klanttevredenheid

Wanneer u uw bestelling heeft ontvangen controleert u of de verpakking niet is beschadigd. Wanneer dit het geval is, maakt u een foto van de verpakking zoals u deze heeft ontvangen. U ontvangt de  artikelen 14 dagen vrij op zicht. Na deze periode is retour zenden niet meer mogelijk. Retour zenden van uw bestelling kan  uitsluitend in ongeschonden toestand. Wanneer u textiel retour zend, doet u dit, mits ongedragen, in de originele  verpakking. Artikelen die zonder originele verpakking retour worden gezonden, worden niet  in behandeling genomen.

 

1) U wilt ruilen of  retour zenden. Maak  gebruik van het retoursformulier. Vul deze volledig in en voeg deze met de factuur bij het artikel welke u retour wilt zenden.

2) Neem contact op met ons voordat u retour zend. Telefoon 06 -170 77 380 | E-mail : info@taichiwinkel.nl

3) U krijgt uw verzendkosten vergoed. U hoeft geen reden van retourzending op te geven. Wij gaan voor 100% klant tevredenheid.




Wat gebeurd er nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

1) Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u per email een bevestiging van uw bestelling met daarop vermeld uw bestelnummer. Wanneer u vragen heeft over uw bestelling vermeld u dan uw bestelnummer in uw correspondentie.
2) U ontvangt een email zodra uw bestelling in behandeling is genomen. Voordat uw bestelling in behandeling wordt genomen wordt de voorraad gecontroleerd. Het kan in sommige gevallen gebeuren dat de voorraad van de website niet actueel is.
3) Verzenden van uw bestelling. U ontvangt een email zodra uw bestelling is overgedragen aan de verzenddienst.